دفتر اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی رفسنجان

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

سازمان تامین اجتماعی آیین نامه بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب را تمدید کرد

مفاد این آیین نامه به شرح زیر هستند:

1 - تاریخ اجرای اصلاحیه آیین نامه از تاریخ صدور بخشنامه به مدت دو ماه یعنی تا 10 تیرماه 97 می باشد.

2 - کارفرمایان واحدهای مشمول در صورتی که جرایم متعلقه آن ها مربوط به قبل از تاریخ 29 اسفند 95 باشد و حداکثر تا دو ماه بعد از تاریخ صدور این بخشنامه در مورد پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده بر اساس مدارک و مستندات ابرازی با سازمان تامین اجتماعی توافق نمایند ، از بخشودگی جرایم متعلقه موضوع آیین نامه اجرایی ماده 12 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط برخوردار خواهند شد.

3 - آن دسته از کارگاه های مشمول که بعد از تاریخ 29 اسفند 95 به علت بروز یکی از موضوعات دلایل ابرازی مشمول آیین نامه اجرایی ماده 12 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوط شده اند ، مهلت ارایه مدارک به سازمان یاد شده تا سه ماه بعد از وقوع دلایل مزبور خواهد بود .

4 - به منظور حداکثر مساعدت با کارفرمایان بدهکار که در دوره اجرای بخشنامه های قبلی علیرغم ارایه درخواست از پرداخت تمام یا بخشی از بدهی خود خودداری نموده اند ، در صورت ارایه درخواست مجدد ، با رعایت ضوابط مربوط ، مشمول استفاده از تسهیلات این بخشودگی خواهند بود .

5 - شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین ، همزمان با صدور بخشنامه می بایستی نسبت به اصلاح و ارسال نرم افزار مربوطه به واحدهای اجرایی اقدام نمایند.


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی