دفتر اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی رفسنجان

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

اصلی ترین درخواست فعالان اقتصادی در نشست های هم اندیشی در خصوص نرخ ارز که در دفتر اتاق رفسنجان مطرح بود ، مورد توافق اولیه دولت قرار گرفت . پس از برگزاری دو نشست با فعالان اقتصادی در دفتر رفسنجان و تهیه و ارسال دو نامه به اتاق کرمان برای درخواست از بخش دولتی و مجلس شورای اسلامی برای مستثی کردن ارز حاصل از صادرات محصولات کشاوری از سامانه نیما ، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق اولیه دولت با این درخواست با پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد... بقیه در ادامه مطلب

محمدرضا پورابراهیمی داورانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:هفته گذشته نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق بازرگانی برگزار شد و مسائل مختلف بخش تولید و صادرات مورد بررسی قرار گرفت.  

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از درخواست های کمیسیون کشاورزی و صنایع عذایی اتاق بازرگانی در نشست مذکور، مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه ارزی نیما بود که در راستای حمایت از بخش کشاورزی این خواسته از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس مورد پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه نیما در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور مورد پیگیری قرار گفت و در این راستا در جلسه حضوری که با جهانگیری داشتم دغدغه های صادرکنندگان بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و موافقت اولیه معاونت اول رییس جمهور با مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی از طریق سامانه نیما در راستای حمایت از صادرات بخش کشاورزی اخذ شد.


  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • دفتر اتاق بازرگانی رفسنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی